Raktár állapota

A Lampemesteren webáruházban minden terméken látható a raktárkészlet állapotának jelzése. Ezt mind a több terméket tartalmazó oldalakon (a termék ára alatt), mind az egyes termékek leírását tartalmazó oldalakon (az ár alatt, a fő termékkép jobb oldalán) megtalálhatja. A raktárkészlet állapotát egy zöld vagy piros pont jelzi, amelyet egy szöveg követ.

Itt láthatja, hogy a raktárkészlet állapota hogyan befolyásolja a rendelése kiszállítását:

Készleten

A termék raktáron van, és a lehető leghamarabb kiszállítjuk.

Készleten: 3-5 nap (példa)

A termék nincs raktáron. A megrendeléstől számítva azonban várhatóan 3-5 munkanapon belül raktáron lesz (példa). Kérjük, a szállításra további 1-3 munkanapot számítson. Abban a valószínűtlen esetben, ha hosszabb időbe telik, az Edison rendelés linkjén keresztül értesítjük Önt.

Készleten: 15-12-2023 (példa)

Azt jelenti, hogy a termék nincs raktáron, de a szállítótól már kaptunk egy szállítási határidőt. A 15-12-2023 csak egy példa, de a dátum általában egy későbbi dátum lesz. Ebben az esetben további 1-3 munkanapot vesz igénybe, amíg a terméket kiszállítjuk Önnek. Abban a valószínűtlen esetben, ha hosszabb átfutási időre van szükség, tájékoztatni fogjuk Önt az Edison megrendelésének linkjén keresztül.

Nincs raktáron

Ez azt jelenti, hogy az adott termék nincs raktáron, és még nem tudjuk, hogy beszállítónk mikor lesz képes szállítani. A megrendelés leadása után a lehető leghamarabb tájékoztatni fogjuk Önt az Edison rendelési linkjén keresztül a várható szállítási dátumról*.

Ha az Ön által megrendelt termék nincs raktáron, és beszállítónk valamilyen okból kifolyólag nem tudja tartani a várható szállítási határidőt, a helyzet alakulásáról folyamatosan tájékoztatjuk Önt. Mindig kap egy e-mailt, amikor a megrendelését elküldjük és a fizetés megtörténik.

Ezek a szállítási idők becslések, amelyek a beszállítóinktól kapott információkon alapulnak.

Akkor szállítjuk ki a megrendelését, amikor az összes tétel a raktárunkban van. Ha a beszállítóktól kapott eltérő szállítási idők miatt a megrendelését több szállításra szeretné felosztani, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Minden nap keményen dolgozunk, hogy feldolgozzuk, becsomagoljuk és kiszállítsuk a megrendelését!

Ha bármilyen kérdése van egy termék raktárkészletének állapotával vagy a rendelése szállítási dátumával kapcsolatban, bármikor szívesen állunk rendelkezésére, ha kapcsolatba lép ügyfélszolgálati csapatunkkal.

Jelenleg az ügyfélszolgálat csak angol nyelven küldött megkereséseket tud kezelni.

*Kérem, ne feledje, hogy a várható szállítási idő csak iránymutatás, nem garancia.