Visszatérítések

Hogyan kaphatom vissza a pénzemet?

Mi akkor téritjük vissza pénzét, amint megkapjuk és feldolgozzuk a visszaküldött terméket. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a forgalmas időszakokban 7-10 napot is igénybe vehet a visszaküldés feldolgozása.

Hogy ezután mennyi ideig tart a visszatérítés, attól függ, hogy Ön hogyan fizette ki a terméket:

Hitelkártya/betéti kártya: 2-5 munkanap, miután feldolgoztuk a visszaküldést.

PayPal: 2-5 munkanap, miután feldolgoztuk a visszaküldést. A PayPal weboldalán vagy alkalmazásán eldöntheti, hogy a visszatérítést a bankszámlájára vagy a PayPal-fiókjára kívánja-e megkapni.

Banki átutalás: Legfeljebb 30 munkanappal azután, hogy feldolgoztuk a visszaküldést. A visszaküldési űrlapon kérjük, tüntesse fel az összes vonatkozó számlaszámot, átutalási kódot, stb.

Fizetés átvételkor:Visszatérítésre csak a fizetés regisztrálása után kerülhet sor.
A visszatérítés csak banki átutalással történhet. A visszaküldési űrlapon kérjük, tüntesse fel az összes vonatkozó számlaszámot, átutalási kódot, stb.

Számla: Legfeljebb 30 munkanappal azután, hogy feldolgoztuk a visszaküldést. Ha több terméket rendelt, csak azokért fizet, amelyeket megtart. Ha már kifizette a számlát, és az átvételtől számított 30 napon belül visszaküldi, akkor a vásárlás összegét visszatérítjük.

Reklamáció

Ha a kapott termék hibás vagy sérült, akkor panaszt kell benyújtania. Használja a megrendelés leadása után kapott linket, kattintson az oldal alján található "Reklamáció" gombra, és kövesse az utasításokat. Olyan képeket kell mellékelnie, amelyeken legalább az egyik képen jól látható a sérülés vagy a hiba. Győződjön meg arról is, hogy küldött legalább egy képet a teljes termékről elölről és hátulról, valamint képeket a belső és a külső csomagolásról, beleértve a szállítási címkét is. A reklamációt feldolgozzuk, és a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot. A reklamációs eljárások szállítóról szállítóra változnak.
Egyéb kérdése van a visszatérítéssel kapcsolatban?

Egyéb kérdése van a visszatérítéssel kapcsolatban?

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a info@lampemesteren.hu e-mail címen vagy a +36 1 245 5203-as telefonszámon - szívesen segítünk. Jelenleg az ügyfélszolgálat csak angol nyelven küldött megkereséseket tud kezelni.