Hol van most a csomagom?

Amikor a megrendelése elhagyja a raktárunkat, kap egy szállítási visszaigazolást, amely minden szükséges információt tartalmaz ahhoz, hogy a nap 24 órájában nyomon követhesse a csomagját.

Ha bármilyen kérdése van a szállítással vagy a kiszállítással kapcsolatban, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a info@lampemesteren.hu e-mail címen vagy a +36 1 245 5203-as telefonszámon.

Nem kaptam meg a csomagomat - mit tehetek?

Ha a becsült szállítási határidő lejárt, és még mindig nem kapta meg a megrendelését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal - ők szívesen kivizsgálják, mi történt a csomagjával. Csak küldjön nekünk egy e-mailt a info@lampemesteren.hu címre, vagy hívjon minket a +36 1 245 5203-as telefonszámon.
Jelenleg az ügyfélszolgálat csak angol nyelven küldött megkereséseket tud kezelni.

Egyéb kérdése van a szállítással és kézbesítéssel kapcsolatban?

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a info@lampemesteren.hu e-mail címen vagy a +36 1 245 5203-as telefonszámon - szívesen segítünk. Jelenleg az ügyfélszolgálat csak angol nyelven küldött megkereséseket tud kezelni.