Reklamáció

Ha a kapott termék hibás vagy sérült, lehetősége van panaszt tenni.

Fontos:

Nagyon fontos, hogy az eredeti csomagolást megőrizze. Ha nem teszi meg, előfordulhat, hogy nem tudja érvényesíteni a követelését a szállítóval szemben. A terméket csak az általunk jóváhagyott szállítmányozó cégek egyike szállíthatja.

A megrendelés leadásakor kapott egy linket, amely lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse a megrendelés státuszát. A linken lehetősége van panaszt is tenni - csak kattintson a státuszoldal alján található "Reklamáció" gombra, és kövesse az utasításokat.

Segítőkész ügyfélszolgálati csapatunk feldolgozza a panaszt, és a lehető leggyorsabban - néhány munkanapon belül - felveszi Önnel a kapcsolatot.

Kérjük, ne küldje el nekünk a hibás vagy sérült terméket, hacsak nem kérjük erre.
Egyéb kérdése van a reklamációkkal kapcsolatban?

Egyéb kérdése van a reklamációkkal kapcsolatban?

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a info@lampemesteren.hu email címen vagy a +36 1 245 5203-as telefonszámon - szívesen segítünk. Jelenleg az ügyfélszolgálat csak angol nyelven küldött megkereséseket tud kezelni.