A The Audo esetében rengeteg csodálatos gondolat született, ami teljesen illeszkedik ahhoz a DNS-hez, amit a MENU mint márka szeretne. Az Audo nagyszerű története után szabadon engedtek minket, és készen álltunk arra, hogy felfedezzük magunkat. Le vagyunk nyűgözve; esztétikailag annyira szép, és az ember rögtön otthon érzi magát. Minden részlet jól átgondolt, jól megfontolt és összhangban van a belső tér többi részével.
A vízió az volt, hogy elmosódjanak a határok a munkahely és az otthon között. Joachim elmagyarázta, hogy a Connected Spaces-szel a TELJES élményt akarják nyújtani nekünk, és a márkát a funkciójában akarják megmutatni. A MENU termékein való végigjárásnak élményt kell jelentenie. Mindössze egy óra alatt sikerült elérniük, hogy megtapasztalhassuk a MENU-t. A kávét MENU kannában szolgálták fel, MENU poharakból iszunk, egy nagy, gyönyörű MENU moduláris kanapén ülünk, és a szemünk a MENU gyönyörű lámpáin és kiegészítőin akadt meg. A MENU nagyon a bőrünk alá bújt - és még csak egy órája vagyunk itt.
Az Audo mindenki számára kínál valamit, függetlenül attól, hogy milyen okból látogatsz ide.
Extra különleges éjszakára van szüksége? Akkor foglaljon szobát a szállodában, reggelizzen a kávézóban, nézzen szét a boltban izgalmas termékek után, nézze meg a könyvtárat, vagy használja a helyet egész napos munkahelyeként - a kávé nagyszerű, a hangulat és a környezet fantasztikus. Azzal az elképzeléssel, hogy olyan "teret" hozzunk létre, ahol együtt lehetünk és inspirálódhatunk, nem lehet nem lenyűgözni, lenyűgözni és magával ragadni - küldetés teljesítve.
"Jobb hellyé akarjuk tenni a világot."
Az The Audo egy rugalmas játszótér.