Élmény minden érzékszervnek



ÉLMÉNY MINDEN ÉRZÉKSZERVNEK


A dán MENU meghívott minket, hogy látogassunk el az The Audo. Készen álltunk, izgatottak voltunk és felszálltunk a vonatra Nyugat-Jyllandiában. Nordhavnenbe érkezve és egy gyönyörű, égővörös épület látványával fogadott minket a MENU Audo, amely az egyik legrégebbi épület Nordhavnenben - hogy mit is jelent ez az The Audo valójában, azt a nap folyamán megtudtuk.
AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Reggel volt, szürke és borús idő, de a recepción a fogadtatás egy napsugár volt, és azonnal otthon éreztük magunkat. A fogadótérben gyönyörű, természetes és meleg tónusok, a gyönyörű környezetben dolgozó vendégek és az éppen csak egy csésze kávéra betérő vendégek zsongása fogadott minket.



MENÜ - egy családi történet

Átmentünk a nagy lépcsőházba, amely nagyon természetes módon szinte a belsőépítészet szíve. Hogy a gyönyörű részletek, vagy a kíváncsiság, hogy többet lássunk, vonz-e, azt csak találgatni lehet...

Köszöntő a MENU részéről, majd az első előadást Joachim Kornbek Hansen - 3. generáció - indította. A történet gyökerei egészen 1978-ig nyúlnak vissza, amikor a vállalat valójában egy acélgyár volt (Norup Stålfabrik). Joachim nagyapja az acélgyárban dolgozott, és választhatott, hogy elveszíti a munkahelyét - a megélhetését - vagy megvásárolja a gyár maradványait. Nagyapja nagyra becsülte a családot és az állandó jövedelem biztonságát. Joachim büszke tekintettel és némi nosztalgiával meséli, hogy a nagyszüleinek egy aranyórát kellett zálogba adniuk, hogy előteremtsék a tőkét az acélgyár átvételéhez. Kétségtelen, hogy ez egy büszke családi történet, és hogy az aranyóra, amely még mindig a család birtokában van, adta a keretet ehhez a kalandhoz és sok nagyszerű történethez a barátoknak és a családnak - és most már velünk is megosztja.

A nagyapa, Simon Hansen elsősorban a pénzügyek embere volt, és arra törekedett, hogy kenyeret tegyen a család asztalára és biztosítsa a jövőjüket. Abban az időben a vállalatnak nem voltak nemzetközi kalandvágya.

Joachim édesapja, Bjarne Hansen lett a családi vállalkozás második generációja, és vele együtt az elképzelés valóban beindult. Bjarne víziójával kezdődött az együttműködés külső tervezőkkel - ez a stratégia a mai napig tart. Kezdetben az, amit ma MENU néven ismerünk, elsősorban kisebb, elsősorban konyhai kiegészítőkről volt ismert.
MENU; egy név, egy márka, egy véletlen egybeesés

MENU; egy név, egy márka, egy véletlen egybeesés

Ha hozzánk hasonlóan Ön is elgondolkodott már a néven - és talán még inkább most, hogy tudjuk, hogy az egész egy acélgyárként indult, majd később konyhai kiegészítőkké vált, nos, ez valójában inkább véletlen egybeesés, mint bármi más.

Még az 1980-as és 90-es években Bent Falk tervező Görögországban nyaralt. Talált egy bádogtáblát, amin a MENU szó állt. Azt gondolta, hogy ez egy kicsit vicces, és hazahozta Dániába. A MENU már akkor a történelem részévé vált, de kezdetben csak sorozatban. Amikor a cég stílust és irányt váltott, a MENU név nem merült teljesen feledésbe. A MENU jól csengett, és egy kis kutatással kiderült, hogy franciául "részleteket" jelent. Most már nem volt kétség! Ez volt az a név, amely a jövőt alakította.

Ahogy ülünk, hallgatjuk és lelkesen jegyzetelünk, nem lehet nem lenyűgözni és beleszeretni a MENU történetébe.

The Audo - most és a jövőben!

A The Audo esetében rengeteg csodálatos gondolat született, ami teljesen illeszkedik ahhoz a DNS-hez, amit a MENU mint márka szeretne. Az Audo nagyszerű története után szabadon engedtek minket, és készen álltunk arra, hogy felfedezzük magunkat. Le vagyunk nyűgözve; esztétikailag annyira szép, és az ember rögtön otthon érzi magát. Minden részlet jól átgondolt, jól megfontolt és összhangban van a belső tér többi részével.

A vízió az volt, hogy elmosódjanak a határok a munkahely és az otthon között. Joachim elmagyarázta, hogy a Connected Spaces-szel a TELJES élményt akarják nyújtani nekünk, és a márkát a funkciójában akarják megmutatni. A MENU termékein való végigjárásnak élményt kell jelentenie. Mindössze egy óra alatt sikerült elérniük, hogy megtapasztalhassuk a MENU-t. A kávét MENU kannában szolgálták fel, MENU poharakból iszunk, egy nagy, gyönyörű MENU moduláris kanapén ülünk, és a szemünk a MENU gyönyörű lámpáin és kiegészítőin akadt meg. A MENU nagyon a bőrünk alá bújt - és még csak egy órája vagyunk itt.

Az Audo mindenki számára kínál valamit, függetlenül attól, hogy milyen okból látogatsz ide.
Extra különleges éjszakára van szüksége? Akkor foglaljon szobát a szállodában, reggelizzen a kávézóban, nézzen szét a boltban izgalmas termékek után, nézze meg a könyvtárat, vagy használja a helyet egész napos munkahelyeként - a kávé nagyszerű, a hangulat és a környezet fantasztikus. Azzal az elképzeléssel, hogy olyan "teret" hozzunk létre, ahol együtt lehetünk és inspirálódhatunk, nem lehet nem lenyűgözni, lenyűgözni és magával ragadni - küldetés teljesítve.

"Jobb hellyé akarjuk tenni a világot."
Az The Audo egy rugalmas játszótér.

MENU; egy designer márka

Három világos és egyértelmű dizájnértékkel megvan a stratégia arra vonatkozóan, hogyan kell kinéznie egy MENU terméknek. Ez a stratégia 2010-ben kezdődött, amikor a MENU bevezette a Soft Minimalism stílust: A stílus meleg, lágy és otthonos. Meleg a színeiben, árnyalataiban és anyagaiban; lágy a kifejezésmódjában; otthonos a dán módon - ahol talán becsempészhetjük a dán "hygge" szót. A Soft Minimalism segítségével olyan designt szeretnének létrehozni, amely szigorú, de kényelmes.

A három tervezési értéket a következőképpen írjuk le:
1. Clean - Egy csipetnyi lágy minimalizmus és egyszerű szépség
2. Clever - Jól átgondolt részletek, funkcionális és innovatív
3. Natural - Semleges tónusok, meleg színek, modern, visszafogott és természetes


A MENU pedig gyönyörű, működik, és az árnyalatok melegek - az ember legszívesebben leülne a nagy moduláris kanapéra, és szinte nehéz nem elidőzni egy darabig.
Csodálatos élmény

Csodálatos élmény

Benyomásokkal és élményekkel gazdagodva készen állunk arra, hogy visszavonuljunk a szállodai szobánkba. A MENU The Audo kapja az összes ajánlásunkat. Ha Koppenhágában jár, ugorjon be, és élvezzen egy jó kávét.

The Audo
Århusgade 130
2150 Koppenhága
Telefon: +45 31 26 30 80

Olvasson többet arról, hogy mit kínál az The Audo a weboldalukon: theaudo.com!