Szállítás és kézbesítés

Becsült szállítási idők 

Felhívjuk figyelmét, hogy minden szállítási idő tájékoztató jellegű, és beszállítóink becslésein alapul. Előfordulhat, hogy bizonyos termékekkülönösen pótalkatrészek vagy külföldről beszerzett árukideiglenesen nincsenek készleten, ami késedelmet okozhat. Rendelése állapotát a vásárlás visszaigazolásakor kapott egyedi nyomkövetési hivatkozáson keresztül tudja követni.

Szállítási mód

Minden rendelést a GLSfutárszolgálattal kézbesítünk, amely biztonságos és nyomon követhető szállítást biztosít. A jogosult vásárlások esetén a szállítás díjmentes. Az összes elérhető szállítási lehetőség, valamint az esetleges költségek egyértelműen megjelennek a kosárban a fizetés előtt. 

A szállítási idő a célállomástól és a választott termékváltozat vagy szín elérhetőségétől függően változhat. 

Ellenőrzés átvételkor

Kérjük, hogy a csomagot kézhezvételt követően azonnal ellenőrizze. Győződjön meg róla, hogy a megfelelő terméket kapta, az sértetlen, és minden tartozék megtalálható benne. Amennyiben eltérést vagy sérülést tapasztal, kérjük, két napon belül jelezze felénk. E határidő után a Lampemesteren GmbH nem tud felelősséget vállalni a bejelentett igényekért. 

Ha a csomag vagy annak tartalma sérültnek tűnik a kézbesítéskor, kérjük, indítson reklamációt a rendeléshez mellékelt egyedi hivatkozás segítségével. Egyszerűen kattintson a „Claim” gombra az állapotoldal alján, és kövesse az utasításokat. A folyamat során fényképeket kell benyújtania a külső és belső csomagolásrólbeleértve a szállítási címkét –, valamint a sérülésről készült egyértelmű képeket. 

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Lampemesteren GmbH nem vállal felelősséget a szállítás közben keletkezett károkért. Nagy gondot fordítunk a rendelések csomagolására, hogy a szállítás közbeni sérülések kockázatát a lehető legkisebbre csökkentsük. 

Amennyiben kérdése merülne fel vagy segítségre van szüksége, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Elérhet minket e-mailben a info@lampemesteren.hu címen vagy telefonon.